Thursday 16 June 2011

SAYA BUDAK PALING KUAT MENANGIS DALAM KELAS !

ASSALAMUALAIKUMM .. !

hari ini aku nak cerita apa yang telah berlaku sepanjang minggu ini ..

hari ISNIN : semuanya berjalan dengan lancar dan teratur.. masih lagi boleh gelak sama2 ngn mereka .. excited kott   jumpe dorang ..pembelajaran pun berjalan dengan baik sekali ..

hari SELASA : pagi tu alhamdulillah .. aku masih lagi boleh tersenyum dekat ENCIK tu .. masih lagi boleh bergurau senda .. dan lain - lain ..bila naik jer waktu rehat semua benda da jadi carca-marba !ENCIK' tu buat hal pulak !berani2 ENCIK tuh malukan aku .. aku TAK SUKA bila ENCIK tuh cuba untuk mengungkit2 kisah lama aku .. kau betul2 dh melampau ! tengok apa dah jadi sekarang .. aku tak suka kau yang sekarang nih .. aku suka kau yang dulu2 .. mana kau yang dulu .. puas aku cari . tak kan da ilang kot . harap2 x hilang lagi.  kenapa kau da lain .. sampai hati kau buat aku macam nih . aku rindu kau yang dulu2 !

hari RABU : maafkan aku sebab tak cakap dengan kau . ini untuk kebaikan aku dan kau jugak ! lepas rehat ada orang tuh telah membuat aku mengalirkan air mata selaju yang mungkin . aku sedih ! sgt ++++ ! aku menangis sepuas hati ! hati aku sakit ! pedih !tuhan saja yang tahu , aku menangis tak berhenti ! tersedu2 seolah kehilangan org yg aku sayang .

hari KHAMIS : kami masih lagi tidak bercakap .. even ko yg tgur aku dulu  .. hari ini memang hari yang kelam-kabut ! mengelabah x tentu arah ! hari cemburu sedunia !

tak kesah la siapa kau .. aku da penat lah . bagi aku masa untuk rest kn minda . terima kasih untuk MEREKA yang memujuk aku .. ! syang semua ! but thankz to EIKA NURSYAFIKA coz teman kn aku ngis same2  semalam .. semalam memang sejarah buat aku .. ! tak sangka ! TAPI, apa yang kalian nmpak semalam itu lah aku . budak suka nangis ! MANJA ! bila dah nangis rasa puas sangat !


*terima kasih sebb sudi bace post ini ..

3 comments:

  1. saya sayang awakkk . tolong jangan nangis lagi bby :)

    ReplyDelete
  2. sory syg! promise tak buat awk nanges lagi!

    ReplyDelete
  3. poyo kn ? time nih tgh feeling abis kott

    ReplyDelete